wtorek, 3 listopada 2009

NIEKOŃCZĄCA SIĘ OPOWIEŚĆ

Witam

Mogliście odnieść wrażenie, że nowego wpisu nie było na tym blogu od ok. 6 miesiecy...i słusznie. Nie była to jednak, jak poprzednio, wina UKŁADU.Teraz sprawa była o wiele poważniejsza, przyczyną był - ŚWIATOWY KRYZYS. Nie pytajcie proszę o szczegóły, bo ich jeszcze nie wymyśliłem. W kazdym badź razie w paintballpark.pl działo się bardzo duzo.

Wszystko zaczęło się w okolicach połowy maja, kiedy to w umyśle Miłościwie Mi Wypłacającego (czyt.Szefa) powstała myśl iście szalona - wysłać Wojtka z paintballem do Rowów(okolice Ustki). Jako i On pomyślał takom i Ja uczynił tzn. okres lipiec-sierpień spędziłem jako korespondent paintballpark.pl w Rowach. Gościnnie udzielałem sie takze jako instruktor jazdy na torze quadowym i quad safarii.


Klienci różni, różniści - od obcokrajowców, którzy nad polskim morzem spędzali urlop, po aktorów mniej lub bardziej znanych, na naszych pływakach, medalistach olimpijskich itp. skończywszy. Przygoda piękna, mnóstwo cudownych ludzi i miejsc.
Kończąc wątek Rowów, muszę dodać ze miałem przyjemność obsługiwać grupę z najstarszą, jak do tej pory w mojej karierze, zawodniczką - w paintball`a wymiotła wszystkich Pani w wieku 72 lat, coś pięknego :)
Po wakacjach, gdy byłem święcie przekonany, że nad morzem obsłuzyłem już wszystkich ludzi z całego świata, nastąpiło zderzenie z rzeczywistością - ludzie na Śląsku nadal chcą grać w paintball!!! I tak nasze pola w Katowicach -Murckach, Katowicach - Giszowcu, terenie w WPKiW, ale także Szczyrku i wielu innych miejscach, gdzie Nas zapraszano - raczej nie świeciły pustkami.
Otwarliśmy takze kolejne miejsce, tym razem skierowane bardziej do firm, gdzie można organizować rozgrywki paintball, wyznaczona jest trasa quad safarii oraz gdzie pozostała przestrzeń pozwala na poprowadzenie takich konkurencji jak zorbing itp. Miejsce to, nazywa się Bytom Extreme Camp pomysłodawcą projektu jest Armada Development S.A. Sam teren do paintballa przygotowaliśmy z naszymi przyjaciółmi z Utopii.





Grać więc było i jest gdzie:) Pozdrawiam
Wojtek








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz